אני נכה בביטוח לאומי מוכר 100 אחוז צמיתות עם רפואי 91 צמיתות וגם שרותים מיוחדים 112 אחוז צמיתות האם בקרן הפנסיה באובדן כושר עבודה לא אמורים לקבל את זה וכל הזמן מערימים קשיים חוות הדעת של ביטוח לאומי לא מתקבלת אצלהם ?
אני נכה בביטוח לאומי מוכר 100 אחוז צמיתות עם רפואי 91 צמיתות וגם שרותים מיוחדים 112 אחוז צמיתות האם בקרן הפנסיה באובדן כושר עבודה לא אמורים לקבל את זה וכל הזמן מערימים קשיים חוות הדעת של ביטוח לאומי לא מתקבלת אצלהם ?
אני נכה בביטוח לאומי מוכר 100 אחוז צמיתות עם רפואי 91 צמיתות וגם שרותים מיוחדים 112 אחוז צמיתות האם בקרן הפנסיה באובדן כושר עבודה לא אמורים לקבל את זה וכל הזמן מערימים קשיים חוות הדעת של ביטוח לאומי לא מתקבלת אצלהם ?
אשכרה זו בדיוק הסיבה שאני מעולם לא רציתי לעשות ..לא פנסיה…..ולא אובדן כושר עבודה .
ֿואני עצמאי…שתבין!!!!!
רק מלקרוא כל פעם סיפורים על איך בנאדם משלם כמו ילד טוב את הכיסוי של “אובדן כושר עבודה”,
ואז בשעת האמת….פשוט מתחילים להתעמר בו…..פשוט מכעיס!!
אני יודע שיש המון תחמנים וברור שצריך לבדוק!
אבל למה לעזאזל, אם בביטוח לאומי כבר הכירו בך כנכה 100 אחוז, למה עכשיו אתה צריך לקחת עורך דין
ולהתחיל להילחם כדי לקבל את מה שמגיע לך כי שילמת עליו 20-30 ואולי גם 50 שנה.
אבל למה לעזאזל, אם בביטוח לאומי כבר הכירו בך כנכה 100 אחוז, למה עכשיו אתה צריך לקחת עורך דין
ולהתחיל להילחם כדי לקבל את מה שמגיע לך כי שילמת עליו 20-30 ואולי גם 50 שנה.