מה שאתה באמת רוצה לשמור בסופו של דבר זה את טפסי ה-106 (טופס סיכום שנתי). אותם הייתי שומר כתלוש מודפס ואם אפשר אז גם באופן דיגיטלי ומגובה. מי יודע מתי הם יוכלו להיות רלוונטים - אולי אפילו בעוד 40 שנה כשתצא לפנסיה ותצטרך להוכיח למס הכנסה על אי אלו כספים שהופרשו לך 40 שנה אחורה..
אם יש לך את תלושי המשכורת כ-PDF, אני לא רואה סיבה מיוחדת להדפיס אותם. אפילו אם ה-HDD יקרוס, אני מניח שלא תהיה לך בעיה להשיג אותם שוב עבור משכורות שקיבלת באותה שנת עבודה.