בוקר טוב אליהו
משתמש סולידי
- הצטרף ב
- 10/8/20
- הודעות
- 42
- דירוג
- 39
אין דבר שמעצבן יותר ממלחמות התשה בירוקרטיות! אז הנה סיפור בשבילכם.
אחרי קריאה ממושכת הצעתי לקרוב משפחה לשקול להעביר חלק מהחסכונות הפנסיונים וקרנות ההשתלמות שלו לניהול אישי.
לאחר השוואה והתייעצות הוא החליט לפתוח את החשבון בחברה מסוימת (לעת עתה לא אנקוב בשמה).
את הכספים העביר לשם לפני כמעט חצי שנה, ומאז לקח כמעט 3 חודשים עד שקיבל את הפרטים לחשבון הבנק על מנת שיוכל לנהל את החשבון. לאחר זמן קצר הוא שם לא שגם לא כל הכספים זמינים לו לניהול בחשבון אלא רק קופות הגמל ואילו כל הכסף המשויך לקרנות ההשתלמות אינו זמין.
לאחר מספר רב (מעל 10) של שיחות אל מול מוקד השירות של החברה (שאמר ש״מוקד ה-IRA קיבלו את הפניה ויחזרו אליך תוך כמה ימים״ ובכל פעם או שאינם חוזרים או שאומרים שיטפלו ופשוט לא מטפלים) הוא סיפר לי על החוויה הנוראית שלו והרגשתי רע מאוד עבורו וחשבתי להציף פה את הנושא.
מצד אחד הוא לא רוצה להתחיל מחדש את התהליך של מעבר קופה ושינוי תנאים (שלדעתו הם טובים בהינתן כמות החיסכון שלו), אבל מצד שני המצב הנוכחי הוא שערורייתי ונראה כאילו פניה ישירה אל החברה לא מועילה.
שאלתי אליכם - האם יש גוף שניתן לפנות אליו בנושא הזה? אין לנו אינטרס להיכנס לתביעות או להתנייד (אם כי במידה וזה יהיה המפלט האחרון כנראה שלשם נגיע).
מקריאה קצרה ראיתי שיש את ״היחידה לפניות הציבור ברשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון״, אבל ההליכים שם נשמעים ארוכים למדי. האם מהיכרותכם יש דרך אחרת לפתור את הבעיה?
תודה ושתהיה שנה נטולת בירוקרטיה לכולנו!
אחרי קריאה ממושכת הצעתי לקרוב משפחה לשקול להעביר חלק מהחסכונות הפנסיונים וקרנות ההשתלמות שלו לניהול אישי.
לאחר השוואה והתייעצות הוא החליט לפתוח את החשבון בחברה מסוימת (לעת עתה לא אנקוב בשמה).
את הכספים העביר לשם לפני כמעט חצי שנה, ומאז לקח כמעט 3 חודשים עד שקיבל את הפרטים לחשבון הבנק על מנת שיוכל לנהל את החשבון. לאחר זמן קצר הוא שם לא שגם לא כל הכספים זמינים לו לניהול בחשבון אלא רק קופות הגמל ואילו כל הכסף המשויך לקרנות ההשתלמות אינו זמין.
לאחר מספר רב (מעל 10) של שיחות אל מול מוקד השירות של החברה (שאמר ש״מוקד ה-IRA קיבלו את הפניה ויחזרו אליך תוך כמה ימים״ ובכל פעם או שאינם חוזרים או שאומרים שיטפלו ופשוט לא מטפלים) הוא סיפר לי על החוויה הנוראית שלו והרגשתי רע מאוד עבורו וחשבתי להציף פה את הנושא.
מצד אחד הוא לא רוצה להתחיל מחדש את התהליך של מעבר קופה ושינוי תנאים (שלדעתו הם טובים בהינתן כמות החיסכון שלו), אבל מצד שני המצב הנוכחי הוא שערורייתי ונראה כאילו פניה ישירה אל החברה לא מועילה.
שאלתי אליכם - האם יש גוף שניתן לפנות אליו בנושא הזה? אין לנו אינטרס להיכנס לתביעות או להתנייד (אם כי במידה וזה יהיה המפלט האחרון כנראה שלשם נגיע).
מקריאה קצרה ראיתי שיש את ״היחידה לפניות הציבור ברשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון״, אבל ההליכים שם נשמעים ארוכים למדי. האם מהיכרותכם יש דרך אחרת לפתור את הבעיה?
תודה ושתהיה שנה נטולת בירוקרטיה לכולנו!