• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

תגובה אחרונה ע"י שם גנרי כלשהו

  1. ש

    שטח חקלאי - מה עושים עם זה?

    קיבלתי לפני מספר חודשים שטח חקלאי קטן כתוצאה מירושה. מדובר בערך בחצי דונם בפריפריה. יש לי את המספר חלקה מהטאבו, ואני מנסה להבין - איך מתעסקים עם זה? נדל"ן ואני מאוד רחוקים אחד מהשני. בגדול מעוניין להבין מתי ואם השטח יופשר לבנייה, ובהתאם לכך אולי למכור. לא ברור לי מאיפה להתחיל בכלל. תודה!
  2. ש

    פקטור השינה הערבה: מה אתם עושים כדי לישון טוב?

    משאיר הרבה מאוד מזומן בעוש ופיקדונות. מספיק בשביל יותר מ3-6 חודשי מחיה. בלי זה לא יודע אם היה לי אומץ להכניס כסף לשוק ההון.
  3. ש

    תחילת מסעו של עתודאי

    יש לי חבר שרצה ללכת לפסגות ולא קיבלו אותו לשם. הבן אדם אחד הבחורים הכי מוכשרים שהכרתי בחיי, והסיבה שלא קיבלו אותו לפסגות - כבר היה לו 70% מהתואר הראשון לפני סוף כיתה יב. לא ידעו איך לאכול את זה שם. אז הוא הלך לעתודה רגילה, עשה תואר שני, וקיבל את השיבוץ הכי טוב שהיה במחזור שלו. יותר מכל בוגרי...
  4. ש

    הסיפורים של גילגה

    היי גילגה, שאלה לימי סגר: לקטן אין שום מסגרת בכלל? חינוך מיוחד אמור לעבוד כל הזמן.
  5. ש

    עזרה בשינוי מסלול

    לאור העובדה ששמת את השאיפה להנות לפני השכר, שאלה לי אליך: איך אנשי הפורום יכולים לנחש ממה אתה תהנה?
  6. ש

    מסע יציאה מבור כלכלי - חיסול הלוואות בגובה 90 אש"ח תוך שנה וקצת

    נשמע ששיניתם פאזה לחלוטין, נראה לי שמעבר להמשיכו כך אין מה לומר. באמת מהמם השינוי שעשיתם.
  7. ש

    קיצור תולדות האנושות שלי

    אם זה חשוב, אולי כדאי לשקול להוריד הילוך ולחפש אקטיבית זוגיות?
  8. ש

    מסע חדש בגיל 30

    נשמע שאתה בדרך הנכונה סחתיין על ציון הפסיכומטרי, מרשים מאוד
  9. ש

    עתודה צבאית

    את כל זה אפשר לעשות בתור משק ממטרות בצבא. תחליף תואר שני בקורסים בפתוחה לתואר ראשון/ עבודה בערב להכניס עוד כסף / כל מה שבא לך את הערך והעניין בשירות שלך אתה יכול לייצר לעצמך, לא צריך שמפקד שגדול ממך בשנה ורבע יתפעל אותך בשביל זה. החיים זה לא שחור ולבן, גם במקומות הכי זבלה בצבא אתה יכול להתפתח...
  10. ש

    מהן הקבוצות פייסבוק שאתם מצליחים לקבל מתוכן מידע מאוד איכותי או מעניין?

    Zero waste israel, למי שבקטע של להפחית פסולת/צמצום צריכה /צמצום זיהום וכו.
  11. ש

    רעיונות להתנדבות

    האמת, אתה ממש מרגיע אותי. מאוד מקווה שהם יחזרו אליי באמת ואוכל להתחיל את הקורס הקרוב. נראה לי באמת משהו מאוד מאוד חשוב. מכל הסיבות שציינת.
  12. ש

    רעיונות להתנדבות

    איזור השרון - הוד השרון , רעננה, כפר סבא, הרצליה, רמת השרון כנפיים של קרמבו דומה מידי לעבודה שאני אעבוד בה השנה, ואני מחפש גיוון בגדול. מד"א נראית כמו אופציה מעניינת, גם נרשמתי אליהם, אבל באתר רשום דרישות של 16 שעות בחודש לשנתיים. אני לא בטוח שיהיה לי לתת להם כל כך הרבה. פעמונים גם נורא...
  13. ש

    רעיונות להתנדבות

    אני מחפש רעיונות להתנדבות מעניינת שאני יכול לבצע בזמני הפנוי. אני מתנדב כבר עם בעלי חיים ורוצה לשלב עוד משהו, ואני קצת תקוע בחיפוש. אשמח לרעיונות חדשים, ויותר מרעיונות - לעמותות ומקומות שמקבלים מתנדבים חדשים. שבוע טוב לכולנו.
  14. ש

    הנועזת

    יומן מסע מהמם, את כותבת נפלא ומעוררת השראה!
  15. ש

    בואו לומר שלום!

    שם גנרי כלשהו, בן 23 מעיר בצפון המרכז, בזוגיות, מובטל 4 חודשים אחרי טיול ארוך ונהנה מכל רגע. מתחיל מספר עבודות חדשות בספטמבר ומתכנן להתחיל לימודים באוקטובר 21. נכנסתי לפני כמה שבועות לשוק ההון אחרי 6 שנים שאני קורא את הסולידית, צעד מאוד משמח מבחינתי.
Back
למעלה