• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

תגובה אחרונה ע"י דה לה מנצ'ה

  1. ד

    יומנה של פיננסופובית

    אני גם שכירה וגם עצמאית. שכירה בעבודה העיקרית שלי ועצמאית בעסק קטן של שיעורים פרטיים. טופס 106 אני צריכה לקבל מהמעסיק בשביל המסמכים שאני צריכה להגיש למע"מ ולמס הכנסה.
  2. ד

    יומנה של פיננסופובית

    צעד שני: מתמודדים עם החרדה היי שוב! ראשית, תודה מקרב לב על התגובות החמות והמעודדות. עבר זמן מאז פתחתי את האשכול: לאורך החודשים שעברו ניגשתי למלאכת הכתיבה פעמים רבות, אבל החרדה הכתה בי ועצרה אותי. היום אני מנסה, שוב, לכתוב. לספר על הצעדים הראשונים שלי, הקטנים, המדודים, המסויגים, בדרך לחירות...
  3. ד

    נתקלתם בבעיות טכניות? דווחו כאן

    תודה. התחלתי לכתוב יומן מסע, והייתי רוצה לעדכן בפוסט המקורי בכל פעם שיש לי עדכון, במקום בתגובה (או בנוסף אליה). אחרת התגובות מאפילות על היומן עצמו וקשה לעקוב. האם יש דרך מקובלת להתמודד עם הבעיה הזו?
  4. ד

    נתקלתם בבעיות טכניות? דווחו כאן

    אני רוצה לערוך פוסט שכתבתי. האם אני מפספסת את האפשרות הזו, או שהיא לא קיימת כלל, או שיש אצלי איזושהי תקלה?
  5. ד

    יומנה של פיננסופובית

    שלום לכולם, קוראים לי מ' אבל אני מעדיפה שיפנו אלי כאלונסו. אני בת 25, ונכון להיום אני במרדף אחרי תואר אקדמי. הגעתי לכאן כי אני רוצה לנהל את הכסף שלי כמו שצריך. רצון זה טוב. אם כך, מה הבעיה? ובכן, אני סובלת מפיננסופוביה: העיסוק בכסף מפחיד אותי. סביר להניח שלהפרעות הקשב והריכוז ולאובססיות שלי יש...
Back
למעלה