• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

הסיפור שלי - מכירות באמזון

  • פותח הנושא AF1k
  • פורסם בתאריך

AF1k

משתמש רגיל
הצטרף ב
1/2/15
הודעות
454
דירוג
555
שלום לכולם, רציתי לשתף אותכם בסיפור האישי שלי.
אני חיפשתי הרבה מאוד זמן דרך לצאת לעצמאות כלכלית, בנוסף כמובן ללימוד עצמי והשקעות בשוק ההון. ניסיתי הרבה מאוד דברים בתחום האינטרנט, והכי קרוב שהגעתי להצלחה היה באמצעות דרופשיפינג באיביי.

דרופשיפינג זה בעצם להיות מתווך- לקנות בזול ולמכור ביוקר. היתרון הוא שאין צורך באחזקת מלאי פיזי, אבל החיסרון שתלויים במוכרים אחרים. בתחילת הדרך ביצעתי דרופשיפינג מאליאקספרס, שמצאתי מוצר שנמכר באיביי בתור BEST SELLER, ושהמחיר שלו באליאקספרס נמוך משמעותית. פתחתי דף מוצר באיביי עם כל הפרטים של המוצר מאליאקספרס, וברגע שקנו ממני ביצעתי הזמנה מאליאקספרס עם הכתובת של הקונה. זה עבד תקופה יפה, הרווחים היו יפים מאוד, אבל זה היה התעסקות רבה.
לאחר מכן עברתי לעשות דרופשיפינג מאמזון לאיביי, הרעיון אותו רעיון רק שכאן גם יש כבר תוכנות אוטומטיות שמאפשרות לך לבצע כמעט הכל באופן עצמאי. הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להכין את עמוד המוצר בהתחלה, ומשם הכל רץ בצורה אוטומטית. התוכנות עוקבות אחרי שינויים במחירים, ומשאירים לך רווח קבוע מסוים. החיסרון אבל שהרווח היה 1-2 דולר למוצר, והיה צריך כמות גדולה מאוד של מכירות בשביל להגיע לרווחים משמעותיים.

מפה לשם, גיליתי את אמזון. בהתחלה די חששתי, אבל ככל שקראתי על זה יותר ויותר הבנתי שמדובר על עסק רציני. החיסרון הוא שצריך הון עצמי מסוים כדי להתחיל כמו שצריך, יש הרבה מאוד התעסקות בעיקר בהתחלה, ומדובר על עסק לכל דבר ועניין שצריך לנהל באופן שוטף. היתרון הוא שפוטנציאל הרווח הוא עצום.

אמזון מי שלא מכיר היא זירת מסחר בדומה לאיביי, שיש לה מספר יתרונות. קודם כל יש להם שירות מצוין ומהיר בתוך ארה"ב שמאפשר ללקוחות (בתוכנית שנקראת PRIME) לקבל את המוצר אליהם הביתה תוך יום/יומיים. בנוסף הם יכולים להחזיר את המוצר לאחר מכן ולקבל החזר כספי כמעט בלי שום בעיה. היתרון הנוסף שהוא מאפשר למוכרים להעביר את האחריות על הלוגיסטיקה, המשלוח, שירות הלקוחות, וההחזרות- לאמזון, תמורת עמלה מסוימת.

התהליך בבסיסו הוא למצוא מוצר שאתם רוצים למכור באמזון (מוצר קיים/חדש), למצוא ספק שמוכן לייצר עבורכם את המוצר (לרוב בסין עקב העלויות הנמוכות), להזמין כמות גדולה של יחידות (כך שהעלות ליחידה היא נמוכה מאוד), לשלוח את היחידות למחסנים של אמזון בארה"ב, ולהתחיל למכור.
אמזון מטפלים בכל הפן הלוגיסטי של המשלוחים, ואתם אחראים על הפרסום והשיווק של המוצר. בתחילת הדרך מחלקים כמות מסוימת של המוצר בחינם ללקוחות על מנת שיכתבו ביקורות על המוצר (ובכך לצבור "כוכבים" בדירוג), ולאחר מכן ניתן להתחיל בקמפיין פרסום ממומן (PPC) דרך אמזון שמאפשר להגיע לדפים הראשונים, ולקחת חלק מנתח השוק של המתחרים.

אני כרגע בשלב של תחילת המכירה באמזון לאחר מספר חודשים של משא ומתן עם ספקים, ייצור, בדיקות, משלוח וכ'. פוטנציאל הרווח מאמזון הוא עצום, בהתאם למוצר שאותו אתם בוחרים, והמחיר של כלל המוצרים באותה קטגוריה. ניתן להגיע בקלות לרווח של 5-10 דולר ליחידה, כאשר אם מכפילים את המספר הזה ב500 מכירות בחודש, זו הכנסה לא רעה בכלל. לאחר מכן אפשר להתקדם ולמכור מוצרים נוספים, וכל מוצר מוסיף עוד ועוד לרווחים שלכם, כך שההכנסה תלויה בכמה אתם מוכנים לעבוד ולהשקיע.

זה הסיפור האישי שלי, אם יש לכם שאלות, או אם מבחינת מנהלי הפורום זה בסדר אשמח גם לשתף אותכם בפודקסטים ומדריכים בנושא.
 
לגבי ההתקדמות כרגע אני מבצע חלוקה בחינם לבלוגרים על מנת שיכתבו ביקורת על המוצר בדף באמזון (ובכך יתחילו להופיע כוכבים ליד שם המוצר), ולאחר שיהיו לי כ-10 ביקורות אוכל להתחיל בקמפיין פרסום ממומן דרך אמזון על מנת להופיע בדף הראשון ולהתחיל למשוך לקוחות.
הרווח שלי ליחידה כרגע עומד על 2 דולר, במחיר נמוך יחסית על מנת לצבור מסה של מכירות (ובכך גם הדירוג שלי באמזון יעלה). במחיר הרגיל שאני אמור להגיע אליו הרווח יעמוד על 5 דולר, ומשם אפשר להמשיך לעלות עד למחיר הגבוה יחסית (המוצר שלי הוא מוצר "פרימיום" יחסית למוצרים דומים).

לגבי למה אנשים קונים באיביי ובאמזון, את האמת אני לא יודע. היתרון של אמזון לרוכשים בארה"ב הוא שהמוצר מגיע אליהם תוך יום ישירות הביתה בחינם, ובאליאקספרס אני מניח שזה יגיע אליהם תוך בערך חודש כמו בארץ, אולי קצת פחות. זה אולי השיקול המרכזי.
 
אני רוכש בEBAY/AMAZON בדרך כלל מנוחות.
מחנויות ב-סין אני אעדיף לקנות ממקום שמאפשר לי לקנות עם PAYPAL.
מה גם שהדרוג ב-ALIEXPRESS לא הכי ברור לי.
יכול להיות שאני מפספס הנחה כלשהי... יכול להיות.

נ.ב.
תודות לדואר ישראל, יש מוכרים (בכל העולם) שכבר לא שולחים לארץ הקודש.
עקב טרטור מול לקוחות, החזרים וכו'...
אז יש לי כתובת למשלוח ב-ארה"ב - SHIPITO.
 
אשמח לשמוע באיזה מוצר מדובר או לפחות מהו הסיווג שלו (כלי בית/עבודה/צעצוע/גאדג'ט/כלי מטבח וכו').
 
אשמח לקישורים לפודקאסטים ומידע נוסף בנושא.
 
@AF1k, תודה על השיתוף. מה מגן עליך מהורדת מחיר של המתחרים שלך שיתקע אותך עם מלאי גדול או לחלופין עם מכירות בהפסד?
 
@HHH לגבי מה המוצר שלי זה סוד המקצוע :) הוא בקטגורית אביזרי לבוש.

@Jane Doe לפני שבוחרים את המוצר בודקים שיש שולי רווח לפחות של 15% ולרוב יותר. כלומר גם אם מוכרים במחיר נמוך משמעותית, עדיין יש רווח. יש פער מחירים כמובן בין הזמנה של 1000 יחידות מהמפעל בסין, לבין הזמנה של מוצר בודד באמזון. כדי להגיע למחיר העלות המחיר צריך לרדת דרסטית, ולרוב בין המוכרים אין "מלחמת מחירים" כי זה פוגע בכולם, אלא פשוט מלחמה על הדירוג (כמות הביקורות) והמיקום (דף ראשון, שני וכ').
קיים כמובן הסיכון שהמוצר לא יימכר טוב כמו שחשבתי, אבל דואגים לצמצם את הסיכון הזה למינימום, ובמקרה הכי גרוע מוכרים במחיר עלות כדי להיפטר מהמלאי, והמחיר מספיק נמוך בשביל שיהיו קונים עבורו.

@משה אני ממליץ להתחיל מהסרטונים של האורים, הם צמד ישראלים שעושים קורסים באמזון, וסדרת הסרטונים שלהם מסבירה על אמזון ומראה את השלבים הבסיסיים-
https://www.youtube.com/playlist?list=PL4o5J07vQ81BxaP6_zRuZ0C6q3aeEczlm
לאחר מכן אני ממליץ להתחיל להאזין לפודקסטים של The Amazing Seller, בחור אמריקאי שמסביר בצורה מצוינת על הפרקטיקה ועל כל השלבים. הפודקסטים באנגלית, אבל בצורה ברורה מאוד. מומלץ להתחיל מששת הפודקסטים הראשונים שלו שמספרים על התהליך-
http://theamazingseller.com/start-here/

יש המון קבוצות בפייסבוק שניתן להתייעץ ולשאול שאלות, מספיק לחפש "אמזון" בעברית ולמצוא עשרות קבוצות. אני באופן אישי לא לקחתי קורס, ואני גם לא מאמין בלשלם הון תועפות לקורסים אם יש לך את היכולת לשבת וללמוד בעצמך. כל החומר נמצא באינטרנט בחינם, ורק צריך להשקיע, לקרוא, ולשאול.
 
לגבי מה המוצר שלי זה סוד המקצוע :) הוא בקטגורית אביזרי לבוש.
יש לי הצעה/בקשה למקרה שאתה מתכוון להרחיב את העסק:
1. תחתוני נשים מ-100% כותנה, יפות ופשוטות בצבע שחור ובמחיר שווה לכל נפש. כיום כמעט כל התחתונים במחיר שווה לכל נפש אינן שחורות.
2. חזיות לבעלות חזה גדול (לדוגמא מידה H) באיכות טובה ובמחיר סביר.
בהצלחה
 
תודה רבה על ההצעה, אבל המוצר שלי לא בקטגוריה של אופנה/לבוש שלעצמו.
ישנם הרבה חסרונות למכירה של המוצרים הללו: אופנה משתנה כל הזמן, צריך להזמין מספר רב של מידות וצבעים, תחרות קשה באמזון מול מוכרים אחרים, החזרות רבות עקב מידות לא תואמות.
 
תודה על הקישורים
 
בשמחה.
ממליץ לכולם לראות את הסרטונים ולשמוע את הפודקסטים, ולקרוא קצת. אני אישית הייתי מאוד סקפטי לגבי כל הנושא של הכנסה מהאינטרנט, אבל באמזון זה בהחלט אפשרי. עסק לכל דבר, עם הרבה חשיבה וסבלנות, אבל משתלם.
 
כמובן. יש את המחשבון של אמזון שמאפשר להעריך את הרווח מהמוצר.
בשורת החיפוש מזינים שם של המוצר שאותו אתם מתכוונים למכור, ובוחרים מוצר דומה (מבחינת מידות משקל וכ') למשל "Garlic Press", מזינים את מחיר המכירה בItem Price ואת עלות המוצר בPrep Service (הכל בחלק הימני של המחשבון כיוון שמשתמשים בAmazon Fulfillment) וניתן לחשב את הרווח ליחידה אחרי עלות המוצר והעמלות של אמזון.
https://sellercentral.amazon.com/hz/fba/profitabilitycalculator/index?lang=en_US
 
לאחר מכן עברתי לעשות דרופשיפינג מאמזון לאיביי, הרעיון אותו רעיון רק שכאן גם יש כבר תוכנות אוטומטיות שמאפשרות לך לבצע כמעט הכל באופן עצמאי. הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להכין את עמוד המוצר בהתחלה, ומשם הכל רץ בצורה אוטומטית. התוכנות עוקבות אחרי שינויים במחירים, ומשאירים לך רווח קבוע מסוים. החיסרון אבל שהרווח היה 1-2 דולר למוצר, והיה צריך כמות גדולה מאוד של מכירות בשביל להגיע לרווחים משמעותיים.

.

אפשר קישור לתוכנות המדוברות?
 
מעניין מאד. באמת אשמח לשמוע על ההתקדמות שלך. לא חשבתי על משהו מהסוג הזה (מי אמר משפחה של שכירים...)
 
שמעתי מכמה אנשים שהם מכירים אנשים שעסקו/עוסקים בזה. הבעיה העיקרית שמרחיקה אותי מלחשוב על התחום ואולי להכנס אליו היא שאתה מתחרה נגד תוכנות שעושות את זה אוטומטית. תוכנות שיחתכו אותך בסנט, אנשים שמפעילים בוטים/קונים ביקורות, וגם העובדה שסקריפטים עושים 99% מהעבודה הופך את ההכנסה ככל שתהיה לפסיבית, בעוד אתה משקיע המון זמן בין אם זה בהתעסקות עצמה ובין מה שמעבר (הלמידה וכו', למרות שזה כנראה די כיף ומעשיר את הידע)

אם אתה רוצה באמת להרוויח- תבנה תוכנה שעושה דבר כזה, שתהיה לא פחות טובה מהמתחרות שלה בשוק, ובמחיר יותר זול לחודש. האנשים שאחראים על כאלו אלגוריתמים (לא מסובכים יותר מדי האמת), מרוויחים מאות אלפי דולרים לחודש על נתינת "רישיון" למוכרים להשתמש בתוכנות שלהם.
 
@דוג זה עובד אולי בדרופשיפינג, במכירות באמזון זה יותר בעייתי.
קודם כל צריך לזכור שמדובר על מכירות של מוצרים פיזיים, ושאתה צריך להתנהל מול הספק שלך כדי להזמין מלאי, לתאם מול החברת משלוחים שזה יגיע למחסנים של אמזון בזמן, ובשביל דברים כאלה לצערי עדיין אין תוכנות. את הנושא של optimization לדף המכירה ניתן בהחלט לעשות באמצעות תוכנה, אבל אני לא חושב שהיתרון כל כך משמעותי. בסופו של דבר חשוב לשים תמונות איכותיות, תיאור מדויק ומלא של המוצר, וכל עוד מדובר במחיר סביר (שדומה לטווח של המתחרים שלך) אין שום סיבה שהדף עצמו לא ימכור. הקושי הוא לגרום לאנשים להגיע דווקא לדף שלך, ופה בהחלט יש עניין של קידום ממומן (PPC) באמזון על מנת להגיע לדפים הראשונים. באמזון אין כל כך תחרות מחירים שאתה צריך כל פעם לשנות בסנטים כאשר המתחרה שלך משנה, אבל כן צריך להיות עם יד על הדופק ולעקוב אחר המתחרים שלך ומה שהם עושים.

המקום היחיד שאני יכול לחשוב עליו שאפשר להתערב בו, הוא ב-BSR.
ה-BSR הוא בעצם Best Seller Rank, שזהו הדירוג של עמוד המכירה שלך באמזון. ככל שאתה מוכר יותר, כך ה-BSR שלך עולה. ככל שה-BSR שלך גבוה יותר, כך אתה מדורג במקום גבוה יותר בדפים של אמזון. יש הרבה אנשים שעושים "בוסטים" כאשר הם מחלקים כמות גדולה של מוצרים בחינם/בהנחה לאורך מספר רב של ימים, ובכך מקפיצים את ה-BSR שלהם ומגיעים למקומות הראשונים גם אם יש להם מעט ביקורות. השיטה הזאת עובדת, אבל לטווח קצר- אל תשכח שגם לחלוקה יש עלויות, ובסופו של דבר כאשר החלוקה נגמרת צריך לתחזק את ה-BSR שלך אחרת הוא יחזור בחזרה לרמה שהוא היה מקודם.

כאשר נכנסים באופן מלא למסחר באמזון יש המון דברים שלומדים כל יום, ישנם שינויים רבים וצריך תמיד לעקוב. לעקוב אחר המוצרים והמכירות שלך, אחר הקמפיינים הפרסומיים, אחר המתחרים ומה הם עושים, למצוא ספקים חדשים, למצוא דרך לחדש את המוצר וכ'. אילו דברים שעדיין לא מצאתי שום תוכנה שיודעת לעשות.
 
@AF1k , מה קורה לעסק שלך יש 2 מוכרים או יותר של אותו מוצר? מהכרותי עם אמאזון, בניגוד לאיביי, לכל מוצר יש עמוד אחד.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
א קרן כספית, מה הסיפור של זה שוק ההון 6
S הסיפור של מעמד הביניים עם הנדל"ן נדל"ן 30
maverick אילון מאסק וטוויטר - מה הסיפור בעצם? שוק ההון 150
ש הסיפור של שביל יומני מסע אישיים 10
dorian סולידים ובני/בנות זוג - הסיפור שלכם אוף טופיק 4
Omri. מה הסיפור של קל גמל? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 45
בעז לויתן דיור מוגן באנגליה - מה הסיפור? אנא עזרתכם נדל"ן 33
M החלום והדילמות - הסיפור שלי יומני מסע אישיים 97
ש מנסה להבין מה הסיפור של תשואות האגחים האמריקאיים שוק ההון 3
פ מכירה או שכירת דירה - הסיפור שלי נדל"ן 13
מ עובד הייטק - הסיפור שלי יומני מסע אישיים 78
M הסיפור של רובוט השקעות או RoboAdvisors שוק ההון 14
M אז מה הסיפור של קרן החירום שוק ההון 14
י נופל וקם - הסיפור שלי יומני מסע אישיים 6
Koby Paris הסיפור של הישראלי בפריז יומני מסע אישיים 84
צ הסיפור שלי/שלנו יומני מסע אישיים 14
A מכירת ESPP ללא מידע על סכום מכירות מיסים 5
AlexNOSAM רוצה ללמוד פרסום, מכירות ו/או שיווק התפתחות אישית 0
F מכירות בהייטק התפתחות אישית 2
U ימי מכירות רכב אוף טופיק 0
ס מיסוי על מכירות של מוצרים דיגטיליים באינטרנט מיסים 1
ס מיסוי על מכירות של מוצרים דיגטיליים באינטרנט מיסים 0
A איך נראת מחלקת מכירות בהייטק אוף טופיק 0
A מכירות בהייטק התפתחות אישית 7
F דוח מס שנתי מקוון - הגשה ללא מכירות מיסים 1
c881 כשנציג מכירות אומר לך "אולי לא מגיע לך"... פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 12
F עולמות הפיתוח העסקי/מכירות/שיווק/ בהייטק- חייב עזרה מהייטקיסטים. התפתחות אישית 9
1337justme משמעות של מחזור מכירות מני"ע בדוח השנתי מיסים 8
S מחזור מכירות מעל 2.5 מיליון ש"ח בשנה מיסים 15
A שאלה לגבי נספח 1322 כאשר אין מכירות בשנת המס מיסים 6
Lemonade כמה שאלות בנושא עבודה בהייטק מכירות התפתחות אישית 1
ג עזרה - נתונים על מכירות בקרנות אמריקאיות שוק ההון 0
DiverGirl מתי מכירות באי ביי חייבות במס? אוף טופיק 8
מ Rant קטן על מכירות ומיקוחים אוף טופיק 29
amit איך אתם מתמודדים עם אנשי מכירות? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 83
V קניה באמזון ומיסים מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 4
פסיוני קריסה של 'חברת השקעות באמזון'- השקעות אלטרנטיביות 23
ש איך משלמים בפייפאל באמזון? מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 0
N המלצות על רכישת מוצרי צריכה בסיסיים באמזון מינימליזם, חסכנות ואנטי-צרכנות 93

נושאים דומים

Back
למעלה