• חשבון מסחר באקסלנס טרייד : סנט למניה במסחר בארה"ב (מינימום $5 לעסקה), פטור מדמי טיפול לשנתיים, קורס במתנה ובונוס 100 ש"ח למצטרפים חדשים. להצטרפות דיגיטלית לחצו כאן .

האם כדאי ללמוד בניית אתרים?

שםמשתמש

משתמש רגיל
הצטרף ב
15/3/16
הודעות
112
דירוג
119
שלום,

בימים אלו אני שוקל ללמוד משהו בחינם, בזמני הפנוי, לבד, בשביל לנסות להגדיל הכנסה בעתיד או אולי לבצע הסבה מקצועית באחד מן הימים, כאשר אחד הדגשים הוא עבודה מהבית.
חשבתי ללמוד בניית אתרים ואולי גם קידום אתרים. יש לי יכולות פירסומיות ויכולות כתיבתיות שאני יכול לשלב עם התחומים הנ"ל.

למישהו יש דעה האם זה כיוון שטוב ופרקטי לקחת?

תודה רבה וסופ"ש נעים.
 
תלוי ברקע, ביכולות ובשאיפות שלך.
זה שיש לך יכולות כתיבה ופרסום זה טוב, אבל קח בחשבון שחסמי הכניסה הנמוכים הופכים את התחום למאד תחרותי.
 
השאיפות הן מה שציינתי. אין לי רקע רלוונטי.
יכולות - זה אוכל לדעת רק כשאתחיל ללמוד את התחום.
אני אסתפק אפילו במצב שזה רק משלים לי הכנסה. השאלה אם זה תחום שיכול בסיכוי סביר לעזור לי להשיג את המטרה הזאת.
 
שלום,
תחום בניית האתרים עובר כמה תהליכים שחשוב להכיר - ראשית יש היום אתרי אינטרנט שמאפשרים לכל מי שיש לו קצת זמן ומיומנויות מחשב בסיסיות - להקים אתר מקצועי ביותר בחינם.
אם רוצה להתרשם - מומלץ לבקר ב-wix.com - חברה ישראלית אגב.
זה מכסה את רוב השוק של האנשיים הפרטיים והעסקים הקטנים.
בנוסף יש חברות שעוסקות בתחום ונותנות שירות זה לארגונים גדולים יותר - כאלו שבדרך כלל לא יעבדו עם אדם פרטי.
כך שרוב רובו של השוק כבר מכוסה ובלי איזה שוס ייחודי - מה שנשאר לאדם פרטי שעובד מהבית זה מעט מאוד מהשוק וקשה יהיה למצוא פרנסה בתחום בתור מקצוע עיקרי - אלא אם כן אתה מאוד מחובר ומקושר (שזה עוזר בכל תחום) או מצליח למצוא נישה מסוימת - למשל כמו פיתוח אתרים למגזרים שהיום לא מקבלים מענה מספיק טוב (למשל המגזר הערבי או החרדי).
מניסיוני (אני עוסק בתחומים משיקים כבר 20 שנה ויש לי דוד שעוסק בפיתוח אתרים מהבית כבר 10 שנים - זה מצליח לו כי התחיל מזמן ויש לו כבר בסיס לקוחות ועדיין - גם הוא רואה את הדעיכה בתחום וללא הכנסה נוספת מאשתו היה יוצא לעבוד) גם לא יהיה קל לקבל השלמת הכנסה משמעותית בתחום - ובוודאי להתפרנס ממנו באופן מלא.
יש כמה תתי תחומים שאפשר להתמקד בהם - כמו למשל SEO או פיתוח/תכנות לטובת אפליקציות (שזה בעצם השלב הבא של אתרי אינטרנט) - אלו תחומים חמים ומבוקשים אבל לא בטוח כלל שאפשר לעשות אותם מהבית - אלו לרוב מקצועות שנדרשים לחברות גדולות. וגם - עקומת הלימוד גבוהה - ללמוד להיות מפתח/מתכנת זה לא תמיד נגיש למי שלא התעסק במחשבים חלק ניכר מחייו או עבר מסלול לימודים והכשרה ייעודי של כמה שנים.
בשורה תחתונה אם ברצונך להשלים הכנסה - יש סיכוי לעשות זאת עם אתרי אינטרנט אבל הוא קטן ביותר - לצערי אני לא יודע להגיד מה כן מתאים לצרכים שלך.
סתם רעיון - אם יש לך כישורי מדיה (משחק, עריכה, בימוי) - אפשר היום להקים ערוץ YOUTUBE ואם מגיעים למספיק מנויים וצופים (כמה עשרות אלפים נגיד) - אפשר להכניס אלף או אלפיים דולר נוספים בחודש. אתר כזה יכול להיות בכל נושא החל מאיפור וכלה בכלי נשק של מלחמת העולם הראשונה (שניהם ערוצים אמיתיים ביוטיוב שמכניסים לפחות אלף דולר בחודש) - רק כדאי שיהיה באנגלית כדי להגיע לקהל רחב יותר. וכאמור - זה סתם רעיון למי שרוצה לעשות השלמת הכנסה מהבית - אין לי מושג אם זה מתאים לרצונות וליכולות שלך.
 
כדאי מאוד.
 
איך לומדים את זה בחינם מהבית?
 
Www.coursera.com
Www.edx.com
Udacity
Khanuniversity
w3schools
ב-קורסרה, אדאיקס יש מסלולים/קורסים של מ-0 עד הסוף.
יש לאתר דינאמי עם בסיס נתונים...
מעבר לכך, אם יש רצון אמיתי ומטרה השמיים הם הגבול.
 
avnerse3 - האם ניתן ללמוד בצורה טובה SEO לבד מהבית? ומה באמת הסיכוי באמת למצוא בזה תעסוקה נאמר כפרילנסר?
boreg - מדוע אתן טוען שכדאי מאוד?
אני באמת מנסה להבין אם זה שווה את הזמן שלי. ברור לי שבכל תחום צריך יכולת וצריך התמדה. השאלה היא מראש מה סטטיסטית יותר שווה את הזמן ומה מציג סיכוי ריאלי יותר להשלמת הכנסה (באמת שלא צריך יותר מזה כרגע, כל דבר מעבר לזה הוא בונוס).
תודה לעונים.
 
אני חושב שמי שלא מתמקצע בתחום, כמות הזמן שלוקחת לו לבצע את העבודה גדולה פי כמה מאדם בעל ניסיון. לדעתי הכדאיות הכלכלית של בניית אתרים מגיעה מכך שלמרות שהתשלום לא גבוה, לוקח מעט זמן להגיע מ-0 , לאתר עבור החברה X, וכשמחלקים את הכסף בכמות הזמן הזאת, מקבלים מספרים שנוטים לכיוון המשתלם.
לכן אני הייתי מחפש משהו אחר. כל עוד אין לך זיקה ואש בוערת לתחום יהיה קשה מאוד להתמיד רק בשביל הכנסה. המאמץ יהיה רב ואין שום הבטחה שתצליח לקבל אפילו פירורים על המאמץ.

לעומת זאת תחום כמו שיעורים פרטיים לתלמידי חטיבה/תיכון/תואר כלשהו נושא פרי החל מהרגע הראשון. בשיעורים פרטיים מקבלים X כסף כבר מההתחלה. צבירת ניסיון לא מגדילה את X בשיעור יותר מזניח.

ההבדל הגדול בין התחומים הוא שהמון ניסיון ועבודה יעילה בבניית אתרים עשוי לגרור הצלחה כספית גדולה, כי ככל שתיקח יותר עבודות (והן ומתבצעות מהר - ניסיון ואוטומציה של חלק מהפעולות), השכר הסופי יגדל, בעוד שבשיעורים פרטיים אי אפשר פיזית ללמד יותר מ 9 שעות ביום (לדוגמא).
ומצד שני בבניית אתרים ישנה אפשרות סבירה+ שלא תקבל יותר מכסף שמספיק לקניות בסופר.

אז למה לא להתחיל בבניית אתרים ולקוות להצליח?
כי את אותו הדבר אפשר להגיד על כל תחום אחר. אפשר לעבוד קשה בגידול אבטיחים ולקוות להצליח. במקרה הזה, הייתי בוחר בתחום בו יש לי זיקה אליו, כדי שהסיכוי למקצע יהיה גדול יותר
 
במקרה, במילואים אחרונים שעשיתי, הדרכתי קורס למפתחי WEB בסיסי עבור חיילי 8200.
ראשית כל, אם אין לך שום זיקה, אתה צריך להתחיל לילמוד לתכנת.
שנית, כל ילד בן 16 יכול לפתח אתרים אחרי 30 שעות למידה.
הבעיה המרכזית היא בדיוק כל מה שמסביב, התחזוקה, שינוי דרישות לקוח, תיקון באגים, בדיקות, עומסים, אוטומציה. פיתוח פרוייקט בצורה איכותית ידרוש ממך הרבה זמן, המון זמן, השקעה והתמדה.
אז אם אתה לא אוהב את זה - אתה תסבול. חצי משרה הזאת בקלות יכולה להפוך למשרה וחצי.
 
אוקי. "דוג" - שיעורים פרטיים בסופו של יום זה לא משהו שאפשר לעשות בצורה קבועה. זאת אומרת - מבניית אתרים תיאורטית לפחות יכול לצאת יום אחד משהו שהוא יותר מאשר איזו חלטורה לכמה חודשים, יש בזה יותר ערך לעתיד וזה סוג של מקצוע. אני אשמח אם השלמת ההכנסה הזאת תוכל להיות לפחות השלמת הכנסה לטווח ארוך ולא לשנה הקרובה.
התעניינת גם בכתיבת תוכן כפרילנסר, זה משהו שבהחלט אפשר לעשות, אבל התשלום ממה שראיתי לא שווה את העבודה (הדי משעממת כי כותבים על אינספור תכנים שונים בלי באמת להכיר או לאהוב אותם).
למישהו יש רעיון יצירתי אחר? :)
 
לדעתי זה כיף ללמוד פיתוח WEB, זה די פשוט וזה שימושי (במיוחד JS) בלי קשר להכנסה נוספת.
תחפש freecodecamp ו odin project אלה שני אתרים שמלמדים פיתוח ווב בחינם.

כפי שאתה רואה הסולידית יודעת לפתח אתרי אינטרנט ואם הייתה רוצה להשקיע גם הייתה רואה מהאתר הזה הכנסה חודשית יפה. אם אתה יודע לכתוב תוכן מעניין כפי שאתה טוען וטוב בשיווק אז אין סיבה שלא תקים אתר בעצמך שלא דרך WIX. זה די פשוט.

נ.ב. רוב המפתחים בעולם הם אוטודידקטים ללא השכלה פורמלית וכמחצית מכל המפתחים הם מפתחי ווב.
http://stackoverflow.com/research/developer-survey-2016
 
מה בדבר דפי נחיתה? זה, כמדומני, מוצר הרבה יותר פשוט. האם זה נכלל תחת "בניית אתרים"? האם יש לו שוק?
 
אני בניתי אתרים כשזה עוד היה כרוך בלכתוב html. כסף לא ממש ראיתי מזה כי הייתי עסוק בדברים אחרים ותמיד היה מישהו שהיה טוב ומקצועי יותר בתחומים הבאים: תכנות, תכנון, קשרי לקוחות, שווק ומכירות. המסקנה הלגמרי אישית שלי מזה היא שזה לא מספיק לדעת משהו טכני. צריך גם לחדור לשוק וזה אתגר מסוג אחר לגמרי. דווקא כיוון שכל ילד הודי יודע לבנות אתרים וכל טכנופוב מזדקן יכול לפתוח דף בwix הצד אנושי של המקצוע חשוב יותר. יש ייתרון למי שיודע להתחבר ולמכור את עצמו. מצד שני תמיד יהיה יתרון למי ששולט בטכנולוגייה העדכנית ביותר. אחת הסיבות שאני נפלטתי מהמסלול הזה הית הקצב המטורף של התקדמות הטכנולוגיה בעודי עסוק גם בדברים אחרים. האתר המקסים שעשית אתמול נראה ישן ולא פונקציונלי אחרי שנתיים. סלולר, ותכנות אפליקציות למכשירים שונים נראים לי כמו תחומים עם פוטנציאל. אתרים למחשבים זה קצת חדשות העבר. טוב חפרתי מספיק.
 
תכנות אפליקציות למכשירים שונים נראים לי כמו תחומים עם פוטנציאל. אתרים למחשבים זה קצת חדשות העבר.
לא יודע...
אני די שונא אפליקציות של אתרים.
במקום להשקיע ב-CSS כדי להתאים את הדף לתצוגה בסלולר, תוריד אפליקציה.
טפו עליהם.
 
חשבתי לקחת את הנושא יותר ברצינות ולהתחיל ללמוד לבד תיכנות (ז"א לא רק בהקשר של פיתוח ובניית אתרים). באיזו תוכנה כדאי להתחיל? דרך איזה אתר? אני מניח שיש גישות שונות לנושא ה-"איפה להתחיל", אבל ננסה להגיע להחלטה. ריאלי בכלל למצוא עבודה אחרי השקעה מרובה בלימוד עצמי, יום אחד? בתור "פרילאנסר" או בתור שכיר? או שבד"כ חובה או תעודה או ניסיון? האם ניתן ליצור דברים עצמאים עם הזמן ולקוות להרשים בצורה הזאת ולהשיג עבודה או שזה לא ריאלי? כמובן שאני מתכוון אחרי נניח 6-12 חודשים של לימוד מעמיק ולא בעוד שבועיים.
במקביל אני גם בודק לימודים מסודרים יותר, לפחות בהתחלה דרך האוניברסיטה הפתוחה (מדעי המחשב).
 
באיזו תוכנה כדאי להתחיל?
האם אתה רוצה ללמוד:
  1. לכתוב אפליקציות לאנדרואיד/iOS/חלונות?
  2. לפתח דפי אינטרנט?
  3. לתכנת תוכנות חישביות כבדות?
  4. אלגוריתמים?
  5. תוכנות גרפיות?
  6. GUI?
דרך האוניברסיטה הפתוחה
אם תבחר בסוף בדרך זו, אני ממליץ שתלמד כל קורס לפני שתרשם אליו. ייתכן שתמצא שהקורס מיותר או קשה מדי, ותעדיף להרשם לקורס אחר. כמעט את כל החומר של הקורסים ניתן להשיג ללא הרשמה: הספרים נמצאים בחנויות ובספריות רבות, ושאר החומר משותף בעננים שונים.
 
אם מדובר בJS אז באופן כללי, מאוד מקובל להתחיל עם תוכנות מאוד פשוטות ובלי פיצ׳רים כבדים כגון notepad++ ואפילו notepad.
לגבי עבודה - לא חובה תעודה, חובה ניסיון ולכן סביר להניח ששום חברה לא תקבל אותך, אבל עבודות קטנות ואפילו פרוייקטים לא גדולים, תוכל למצוא, אבל לא בקלות. כאשר יהיה לך תיק עבודות אז כבר יבואו העבודות הרציניות ויש מקום לדבר על עבודה בתור שכיר. אגב, ממליץ לך לבנות אתר ״דמה״ כדי שיהיה לך מה להראות ללקוח.
לאור מטרותיך, לא ממליץ על לימודי מדעי המחשב במיוחד בפתוחה. בלימודי מדעי המחשב הדגש הוא על לימודי מתמטיקה, לפחות בשנה הראשונה ולכן זה לא יתן לך ערך.
 
חשבתי לקחת את הנושא יותר ברצינות ולהתחיל ללמוד לבד תיכנות (ז"א לא רק בהקשר של פיתוח ובניית אתרים). באיזו תוכנה כדאי להתחיל? דרך איזה אתר? אני מניח שיש גישות שונות לנושא ה-"איפה להתחיל", אבל ננסה להגיע להחלטה. ריאלי בכלל למצוא עבודה אחרי השקעה מרובה בלימוד עצמי, יום אחד? בתור "פרילאנסר" או בתור שכיר? או שבד"כ חובה או תעודה או ניסיון? האם ניתן ליצור דברים עצמאים עם הזמן ולקוות להרשים בצורה הזאת ולהשיג עבודה או שזה לא ריאלי? כמובן שאני מתכוון אחרי נניח 6-12 חודשים של לימוד מעמיק ולא בעוד שבועיים.
במקביל אני גם בודק לימודים מסודרים יותר, לפחות בהתחלה דרך האוניברסיטה הפתוחה (מדעי המחשב).
אני אישית התחלתי לתכנת עצמאית בשפת C# (הוגים: See Sharp).

אחרי שנה של לימוד עצמי ופיתוח פרויקט קוד פתוח שמאוד הלהיב אותי התחלתי ללמוד קורסי תכנות באוניברסיטה הפתוחה.

במהלך הסמסטר הראשון נכנסתי לאינטל למשרת סטודנט (תפקיד QA עם אוטומציה ב- C#).
הייתי צריך להציג ידע נרחב במחשבים ולא רק בתכנות בשביל להתקבל לעבודה הזו מה שהיה לי מאוד קל כי תמיד אהבתי מחשבים.

אחרי כמה שנים כ-QA ועוד כמה קורסים ממוקדים בפתוחה מצאתי עבודה במשרה מלאה כמפתח תוכנה.
מאז ועד היום הפסקתי ללמוד בפתוחה לגמרי ואני עובד במשרה מלאה כמפתח תוכנה בלי תעודת השכלה רשמית כלשהי (אפילו "תעודת בגרות" אין לי).

זו לא הייתה דרך פשוטה בכלל והרבה מקומות לא היו מוכנים לדבר אתי בגלל ש-"אין לי תואר" אבל היום אני עובד בחברה שאני מאוד אוהב עם אנשים מעולים ויש לי מספיק ניסיון מקצועי בשביל להתקבל לעבודות נוספות בלי שהתואר ישחק תפקיד.

לסיכום - זה בהחלט אפשרי אבל אל תזלזל בקושי של הדרך הזו!
לגבי הלימודים בפתוחה אל תצפה לסיים את התואר - בעיקר במדעי המחשב - מניסיון שלי ושל אנשים אחרים שהכרתי הרוב המוחלט של הסטודנטים בפתוחה לא מסיימים את התואר שלהם.
 
ריאלי בכלל למצוא עבודה אחרי השקעה מרובה בלימוד עצמי, יום אחד? בתור "פרילאנסר" או בתור שכיר? או שבד"כ חובה או תעודה או ניסיון? האם ניתן ליצור דברים עצמאים עם הזמן ולקוות להרשים בצורה הזאת ולהשיג עבודה או שזה לא ריאלי?
ממה שאני מכירה, התחום שבו הכי יש סיכוי היום להתברג בלי תעודה, על בסיס "תיק עבודות" בלבד, הוא תחום האפליקציות למובייל. כיון שיש בתחום הזה דרישה גדולה, ויחסית מעט וותק של השוק, אין המון עובדים עם המון נסיון ולכן למי שמצליח להראות יכולת מוכחת יש סיכוי לא רע, גם בלי תעודה. אני גם מכירה מישהי שנכנסה לתחום הזה ופיתחה אפליקציה משלה לאייפון, שמכניסה לה היום הכנסה שוטפת לא זניחה בכלל.
אבל לדעתי אתה קצת מקדים את המאוחר: לא משנה איזה סוג של תכנות תרצה לעשות, אתה צריך להתחיל מלדעת בכלל מה זה תכנות ולראות אם אתה מתחבר לזה. אחרי שתדע מה זה תכנות ותשתפשף מספיק בכל מיני תרגילים, אם תראה שאתה לא שונא את זה (יש הרבה ששונאים!), תוכל להתחיל לפנות לכיוון ספציפי.
 
נושאים דומים
פותח הנושא כותרת פורום תגובות תאריך
R איזה הנדסאי כדאי ללמוד התפתחות אישית 18
M האם כדאי ללמוד לוחמת סייבר? התפתחות אישית 10
L שוקלת האם כדאי ללמוד לימודי משפטים (בספיר) בשנה הקרובה? התפתחות אישית 65
ע ייעוץ השקעות - כדאי או לא כדאי ללמוד? מה דעתכם.. התפתחות אישית 13
R חשיפה לסל מדדי מניות עולמיים עם קרן מובטחת - האם כדאי? שוק ההון 29
M באיזה שלב כדאי לפנות לאנשי מקצוע (עו"ד, שמאי, מעצב פנים, קבלן שיפוצים) נדל"ן 9
oferM איך כדאי לבנות את עזה מחדש ? פוליטיקה, אקטואליה, דת-מדינה ושאר מרעין בישין 6
M הצעת שכר חדשה, גלובלי או יסוד + שעתי. מה כדאי? התפתחות אישית 11
M איך כדאי למשוך RSU פירותי? בפעימה אחת או פעימות קטנות? מיסים 27
O דיבידנדים מול מדדים בהקשר של יציאה לחופש כלכלי - איך כדאי להתנהל דיוני עומק על פוסטים מהבלוג 88
S קרן השתלמות IRA חדשה עם הפקדות לעצמאי - איפה כדאי לפתוח? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 1
M התייעצות - האם כדאי למכור תעודות סל ישנות עם דמי ניהול גבוהים? שוק ההון 14
H האם יש חשיבות לתזמון סגירת עוסק פטור והאם כדאי להשאיר עסק ללא הכנסות? מיסים 0
ח איפה כדאי להשקיע לחרדית שוק ההון 78
A מה לדעתכם הכי כדאי לעשות עם כסף זמין היום? עסקה או סגירת חובות? נדל"ן 4
C 10 סיבות למה אני לא כדאי להשקיע במדד מחקה שוק ההון 14
I האם כדאי לפתוח קרן השתלמות לעצמאי? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 14
D איפה הכי כדאי לעשות התמחות ברפואת ילדים התפתחות אישית 2
G האם כדאי למכור ניירות הפסדיים ורווחיים ולקנות מחדש כדי להנות ממגן מס? מיסים 15
R מכירה גדולה משיקולי דמי ניהול - מה כדאי לדעת? שוק ההון 4
U יועץ משכנתאות, כדאי? נדל"ן 2
י האם כדאי להמיר עכשיו דולר לשקל (60K)? צרכנות פיננסית 24
M מתי כדאי לפתוח חברה מיסים 20
C האם כדאי לסוחר יומי לסחור הברוקר זר ואיך אפשר למלא את הדוחות במס הכנסה שוק ההון 14
A העברה בנקאית לחו"ל - כדאי דרך הבנק? צרכנות פיננסית 2
T האם כדאי למשוך כספים מקרנות פנסיה/השתלמות מעבר לתקרה? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 0
M מגרש מאושר לבניה - האם כדאי להיכנס להסכם שיתוף עם שאר בעלי הקרקעות במגרש? נדל"ן 2
A העברת כסף לחו"ל עבור תשלום לפרילנסרים - איך הכי כדאי? צרכנות פיננסית 0
M אודה מאוד לעזרה- לא מצליחה להבין מה כדאי לפרוע ברכיבי המשכנתא שלי נדל"ן 1
א איזה מסלול כדאי לי לסגור במשכנתא? נדל"ן 13
א אחזקה ישירה באג"ח - תשכנעו אותי שלא כדאי שוק ההון 25
A האם כדאי להמשיך עם 3 המניות או להתחיל לקנות את הקרן העולמית? שוק ההון 3
sharon האם כדאי להעביר כספים במקרה שלי למרות מס רווחי ההון? שוק ההון 15
נ מכירת דירה בתהליך ארוך במיוחד, אתגרי ורווחי, כדאי? נדל"ן 16
A האם כדאי לגדר מדפלציה בימנו? שוק ההון 6
רבי עקיבא האם לוח שפיצר הופך פרעון מוקדם ללא כדאי בשלבים מאוחרים? נדל"ן 18
K אולי כדאי שנפסיק את השיח האנטישמי?? מיסים 1
ה האם כדאי להתחתן? אוף טופיק 92
M האם יש סכום שממנו ״כדאי״ לפצל את התיק? שוק ההון 21
S משכנתא - כדאי להחזיר ? נדל"ן 3
א האם כדאי למשוך קרן השתלמות נזילה ולהעביר לפק"מ פוסטים מאיכות נמוכה 6
Fitch רפורמת ביטוחי הבריאות - האם כדאי להזדרז ולעשות ביטוח? צרכנות פיננסית 25
A אני שומע מהרבה שהשוק יעיל ולכן כדאי שוק ההון 20
A תואר שני בסטטיסטיקה, כדאי? התפתחות אישית 2
H שאלה האם כדאי למחזר הלוואות שיש לי עקב עליית הריבית? צרכנות פיננסית 3
מ באיזה בנק זר כדאי לפתוח חשבון? צרכנות פיננסית 2
ס האם כדאי למשוך כספים מקרן השתלמות נזילה ולהשקיע לבד? פנסיה, גמל וקרנות השתלמות 25
A האם כדאי להשקיע במדד TA125? שוק ההון 7
I תוספת חדר על הגג - כדאי? נדל"ן 35
Y האם כדאי לסגור מסלול פריים? נדל"ן 6

נושאים דומים

Back
למעלה